Gyakran ismételt kérdések

1. Eredetiek a termékek?
Igen, kizárólag eredeti termékek árusításával foglalkozunk.
2. Van boltotok?
Jelenleg csak webshopként üzemelünk, de van lehetőség személyes átvételre a budapesti irodánkban az 5. kerületben, ahol a teljes készletünk megtalálható.
COVID-19 update: a jelenlegi járványhelyzetre való tekintettel szállítással lehetséges csak a vásárlás.
3. Hogyan történik a szállítás?
Itt olvashattok róla részletesen
4. Hogyan tisztítsam a tőletek vásárolt termékeket?
Itt olvashattok róla részletesen
5. Nem vagyok biztos a méretben. Honnan tudom, hogy jó lesz-e rám?
Mi évek óta úgy vásárolunk online, hogy az adott termék hosszúságát és szélességét kérjük centiméterben, és összehasonlítjuk a saját mezeinkkel, ruháinkkal a kapott méreteket.
Minden esetben megadjuk a termékek hosszúságát (vállvarrástól a termék aljáig) és szélességét (hónaljtól hónaljig).
Vedd elő a kedvenc mezed vagy pólód, keress egy mérőszalagot és hasonlítsd össze az általunk megadott adatokkal!
6. Nem lett jó méretben a mez, vissza lehet küldeni nektek?
Igen! Az átvételtől számított 14 napig jogod van a vásárlástól való elállásra, és a termék árát egy általad megadott bankszámlaszámra visszautaljuk, miután a termék visszaérkezett hozzánk.
7. Vásároltok is mezeket?
Igen. Az [email protected] címre küldhettek fotókat az eladni kívánt mezekről és válaszban küldünk ajánlatot.


0
    0
    Kosarad tartalma
    Üres kosárVásárolj tovább